drdane009 Doğum yapalı henüz 2.5 ay oldu sürekli olmasa da bebeğimi emziriyorum dünden beri lekeli gibi kan geliyor ama az bir şekilde bu başka durum habercisi olabilir mi yoksa reglim mi geliyor sizce