Kızlar bebeğim 11 aylık doğdu doğalı böyle ama artık tahammülüm kalmadı hep ağlıyor emekleme sıralama hiç bişey yok herşeyden çabuk sıkılıyor bugün anneanneme gittik hiç durmadı 1 saat anca durabildik dışarı çıkıyoruz kafeye gidiyoruz hiç durmuyor koştur koştur eve geliyoruz neden böyle ya ? Çok yoruldum artık bebeği böyle olan var mı ? Sonra düzelir mi çok kötü durumdayım hiç çözüm bulamıyorum temizliği bile doğru düzgün yapamıyorum