Kızlar kızım 3 yaş yaşında tuvalet eğitimi veriyorum. Gece gündüz aynı anda ilerliyoruz. Maşallah hiçbir sıkıntı yok tuvaletini söylüyor. Fakat tek sıkıntı şu, çişini yapıyor yaptığından emin oluyorum. Eşikten çıkmadan anne yine diyor. Ve yok yani yapmıyor. Ama geldiğini düşünüyor. Normal mi sizce bu durum. Her dakika çişim var diyor stresli altına kaçırmaktan korkuyor anlıyorum fakat ama acaba mesaneye baskı mı oluyor çözemedim