Bebeğim gün içerisinde her zaman sakin sakin emmiyor. Mesela bugün sürekli mememde resmen kavga edip ağladı elimle sakinleştirip tekrar memeyi tutturuyordum 30 saniye emip gene ağlayarak bırakıyor emmeyi. Ayaklarını karnına çekiyor. 1 saat aralıksız ağladığı oluyor çok vermek istemesem de çok uzun süre ağlayınca mama yapıp veriyorum. Biberonu alınca cokcok içiyor. Gaz sancısından mı yapıyor memeyi mi reddediyor bilmiyorum. Ama bazen de saatlerce mememde durmayı emmeyi istiyor. Bebeğimin keyfine göre mi hareket etmeliyim bilmiyorum mamaya alışacak diye çok korkuyorum başına böyle bir durum gelen var mı?