Kızlar merhaba. Kızımın son iki gündür bezleri koyu sarı turuncu arasında ve hafif 3 4 saate bir değiştirme ile gözlemledim onda bile hafif 🥲 emiyor sütümü sıkınca fışkırıyor. Pompa ile sağıyorum 5 cc bile çıkmadı. Çıkanı zaten kızıma içiremedim bile çünkü biberon tutmuyor… sabaha kadar 2 en fazla 3 kere uyanıyor. Doymasa sürekli ağlamaz mı kesintisiz ? Ek gıdada son iki gündür veremedim başka yerdeydik. Meme de kendini geri çekip ağlıyor tazyikten mi süt mü gelmiyor anlamadım. Aynı durumu yaşayan var mı ne yapabilirim? Ek gıdayı mı artırmam gerek su içmesini mi artırmam gerek ? Mama içiremem biberon kabul etmiyor çok ayırt eden bir bebek