Merhaba kızım 9.5 aylık. Formül mama içiyor.
Doğduğundan beri hep çok az içti. Uykuda içiyordum 60 70 cc anca hala öyl9.5 aylık biberon görünce ağlıyor 8 9 saat aç kalıyor ve bu sürede 3 4 saatte bir biberon deniyorum içmiyor.Ne yapacağımı şaşırdım. Ek gıda da ağzını açmıyor kaşık görünce ağlıyor. Böyle sorunlar yaşayan var mı