Yaşadığım şehirde ailem yaşamıyor ben ve eşim tekiz.Çocuktan önce çalışıyordum hemşireyim.Çocuğu büyütür öyle başlarım dedim şimdi de kreş sorunu çıktı tam zamanlı kreşler saat kaçla kaç arası? Ya da benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Düşünüyorum kreşe versem bile kim bırakıp kim alacak.Hoş bi sene daha çalışamam zaten çocuğu en azından üç yaşına getireyim.Siz nasıl yaptınız acaba öneriniz var mı ? Çıkmazdayım valla