ilayyu_2 Kızlar havuclu kek yaparken un olmadigini farkettim un ve kabartma tozu haric cogu malzemelyi koydum dolapba koysam sabah ekleyip pisirsem olur mu??
momsipek ilayyu_2 olur hiçbişey olmaz bazen yumurtanın sarısını poaça ya falan sürünce kalanını beyazıyla koyar sabah omlet yaparım . Dolapta bişey olmuyor
ilayyu_2 ebrubeyza kirikkalp Minigim38 sagolun kizlar ben dökeyim en iyisi yoksa oyle misafirlere ikram edicektim
limonludondurma_ Bi koşu al gel dicem de gece vakti olmaz tabi. Yazık oldu malz. Dolaba koysan bişey olmaz belki
ilayyu_2 Efnans_Mom misafir gec haber verdi bende cocuktsn anca vakit buldum yapmaya saat 11 falandi gec olmustu
melegim71 ilayyu_2 Birsey olmaz neden olsunki koyin dolaba baktiniz kokuyor yapmassiniz hemen dokup ziyan etmeyon derim ama birsey olmaz