Edaulgi1 purest kullanıyorum cildim yağlı sivilceye yatkın tonik ve serumunu aldım çok memnunum sivilce yağdan eser kalmadı. Salisilik asit niacinamide serum ve kırmızı peeleng kullanıyorum çoook memnunum zaten genel olarak kullanıcı yorumları olumlu olan bir marka serum bitti ikinciyi sipariş verdim hatta
Emzirme döneminde saçlarım çok döküldüğü için urban care kafeinli şampuanı aldım denemek amaçlı yoksa kel kalacaktım artık çok memnun kaldım gerçekten saç çıkarttı ikinci şişeye geçtim birde saç toniğini aldım
Saç bakım yağı olarak botanica comfort kullanıyorum baya uzun süre gidiyor hem çok güzel kokuyor hem saçları ipek gibi yapıyor hemde patlatıyor onu da bir buçuk senedir her duştan sonra mutlaka kullanıyorum saçlarım kalın telli olduğu için kurutunca kabarıyor biraz ama bu yağı kullanınca kabarıklık gidiyor