Ayissiya41 İlk dişi Bizimki zor geçiyor, gece sürekli ağlayarak uyanıyor tekrar uykuya dalamıyor, calpol veriyorum sürekli, agrısı olunca buz kompres yapıyorum, sebze vermiyorum sürekli yere atıyor, ne yapabilirim? O ağlayınca ben huzursuz oluyorum.
Tatlican Ayissiya41 Biz cok cektik disten ates olmadi ama gece 3te uyanip sabah uykuya daliyorduk Allah şifa versin
aslaniim Ayissiya41 asla uyumuyor ve dişten dolayı hep ağlıyor bu saat oldu hala uyumadı bende oturup ağlicam birazdann çok yoruldum
uykusuzanne__ Ayissiya41 çok zor geçmişti halada zor geçiyor diş Jeli var onlardan sürerseniz rahatlatır
Ayissiya41 Tatlican bizde ateş var ishal var, uykuya dalamıyor o ayrı problem Bi çözüm yolu yok mu hiç, şimdilik annem yanımda ama şehir dışında olduğu için gidecek kimse yok Baska, eşim var çalışıyor bakamaz, tekim yani yoruluyorum strese giriyorum, Bi yol arayışı içindeyim
Ayissiya41 @“aslaniim” aslaniim aslında diş jelleri var ama zararlı olduğu için Dr onu önermiyor, yoksa çaresi var.
eslem00 Ayissiya41 benim bebeğim 4 buçuk aylık anne sütü mama şeklinde ilerliyoruz mamayı şu aralar içmiyor elleri ağzında ve ağZını boğazı kaşınır ya insanın öyle yapıyor dişlerinden dolayı mı acaba
aslaniim Ayissiya41 valla ben onuda kullanıyorum ama kısa süreli etki ediyor çok zorlanıyorlar keşke biz onların yerine ağrılarını çeksek
Ayissiya41 eslem00 evet cnm bizimki de sürekli eli ağzında kulağında ne bulsa ağzına götürüyor, biz bu serüvene 3-4 @ylıkken başladık yeni bir tane patlattı çok kötü ağlıyor, panik oluyorum susmuyor ne yapacağımı bilmiyorum 😔😔😔
eslem00 Ayissiya41 hala uyumadı benim ki de kundak yapıyorum ellerini çıkarcam diye uğraşıyor uykuya dalamıyor calpol verdim bakalm ellerini ağzına götürüyor uykusunu açıyor 🥲
Husnur Ayissiya41 arkadaşım 13 aylık köprk dişleri çıkıyor inan ki öyle zor öyle zor ilk dişleri mumla arıyorum