yenianne1721
“Bence yanılıyorsunuz” demişsiniz yoksa nereden çıkaracağım inanmadığınızı.
Ayrıca mamayla besliyorum yazmış zaten ilk mesajda. Tabi ki kilosu yeterli olacak. Sütle kilo aldığını nerden biliyorsun. Bana da bu sütün az değil muhabbeti zorbalık gibi geliyor. Azsa azdır yani anneden daha mı iyi bileceksiniz. Sanki keyfimizden mama veriyoruz.