moonlight61 Kızlar bebeğim iki aylık her banyo işkence gibi banyo yaptırdıktsn sonra ciğerleri sökülürcesine ağlıyor sebebini anlayamıyorum banyo yapmak bana çok zor geliyor sizde de aynı durumlar var mı
aysi9898 moonlight61 aç yıkıyorsanız olabilir. Ne aç ne tok olsun emdikten 1 1.5 saat sonra yıkayabilirainiz
aslanannesiiii06 moonlight61 merhaba benim oğlumda 1.5 aylık olana kadar o şekildeydi, sonra bu bebek spasına götürdük orada suyu çok sevdi o günden beri şükür ağlamıyor
asli08 Benim oğlum da iki aylik hiç ağlamaz banyoda acaba suyu mu çok sıcak yapıyorsunuz yada soguk üşüyüp mu agliyor bide kulağına su kaçırmayın dediği gibi açsa da ağlar elinizde yuzuk bileklik falan takılı değildir umarim
moonlight61 asli08 yok doğumundan beri takı takmıyorum suyu da güzel ayarlıyoruz kafasına su değene kadar herşey kaçırmamak için elimizden geldiğince çabalıyoruz
gg3848 moonlight61 benim kızımda böyleydi katılıyordu doktor olabilir her bebek suyu sevmez zamanla alışır demişti her banyodan sonra ağlıyordum şimdi yeni 2 aylık olucaz biz de son bir kaç banyodur biraz daha alıştı ağlıyor ama çok daha az emzirdikten biraz zaman geçirip öyle yıkıyorum banyodan çıktığı gibi de giydirene kadar sakinleşsin diye emzik veriyorum çok işe yaradı
asli08 Açken yikama bence cnm ben genelde emzirkyorum biraz sonra banyo banyodan sonra emzirmeye devam ediyorum buyuk ihtimal ac diye ağlıyor oğlum gece uyanır karnını doyurmadan altını açarsam katılarak agliyor
miusu Gözlerini yakıyor olabilir şampuan bizimde öyle oluyordu sonra ecowell aldık ağlaması komple bitti