kimdirrrbu çok fazla değil mi kaka sayısı, ishal gibimi?
Ben tükettiğimde sorun olmuyor yani ilk 6 ay sorun yaşamadım emzirirken. Ek gıdaya gectigimizde yogurt tadım yaptırdım ilk gün hafif kızardı ikinci gün yüzü sinek ısırığı gibi kabardı ve kızardı. Pişik ve gaz sorunları var. 3 hafta sonra tekrar yogurt verdim yine aynı tepkiyi gösterdi. Bu süreçte hiç et süt ürünü ve yumurta vermedim. Alerji doktoruna gittim