Aysenur122 benim bebeğim de doğduğunda 15 gün filan sorunsuz yaptı kakasını, sonra bi kesildi kakası, tam 6 aylık olana kadar uyaransız asla yapmadı. Fitille bile yaptıramadığımız, hastaneye götürüp lavman yaptırdığımız çok oldu. Ama altıncı ayda sihirli bi el değmiş gibi çok şükür düzeldi. Sanırım ek gıdaya başlamakla alakalı bi durum. Umarım tez zamanda düzelir 🙏🏻