rusene geçmiş olsun. Benim bebeğimde de olmuştu karbonatla temizliyordum ama tam anlamıyla geçirmemisti. Doktora götürdüm candipak diye bı sprey verdi ve birdaha hiç olmadı. Denemeni tavsiye ederim. Ağzına sıkıp yada steril bezle bı tur ağzını temizliyordum 3 4 güne geçirmişti. Göğsümü de karbonatlı suyla her emzirmeden önce yıkayıp temizliyordum yada siliyordum. Bı araştır istersen bitkisel içinde de karadut var sanırım ondan dolayı etkisini gösteriyor. Biraz pahalı ama ben pamukçuk geçtikten sonra da haftada 2 3 gün kullanıyordum tekrarlamasin diye çok şükür 1 yaşına geldi. 1 kez yaşadık atlattık o durumu