prenses_annes Kızlar kızım var herseye ağlıyor yok diyorum ağlıyor biri hayır desin ağlıyor kafayı yemek üzereyim yaaa 🥹🥹🥹🥹🥹
tekbasimabakiyorum prenses_annes 21 aylık bizim de aynı. Bence bu yumuşak ebeveynlik işe yaramadı. Hata ediyoruz.
Aslanbebek38 Benimde oğlum aynı. Yaşıtları yok etrafında acaba o yüzdenmi yapıyor diyorum. Cünkü ailemizdem uzaktayız. Tek büyüyor
prenses_annes Aslanbebek38 Benim yeğenlerimle aynı yaşıtlar neredeyse buluşurlar ederler ama yok yine herseye ağlar biri elinden birsey alsın ağlar kimseyle paylaşmaz napacagımı şaşırdım ya