duaelvin Merhaba hanımlar bi sorum olacak bebeğim 1 aylık ve ben yaklaşık 4 aylık olunca çalışmaya başlayacağım öğretmenim ve iznim bitiyor 😕 bebeğim için süt bırakmam gerekiyor malum peki bu sütü nasıl içirecrğiz bebeğe biberonla versek meme reddi olur mu sizler ne yapıyorsunuz yardım edin lütfen bi de nasıl saklıyorsunuz sütleri
teachersrn duaelvin buzluk için poşet ertesi gün vermek için süt kapları aldım o kapları daha çok kullanıyorum cuma günü sağdığımı poşete koyuyorum salı günü için çünkü o buzluğa atılması gerekiyor üç günü geçtiği için
teachersrn duaelvin alıştırma bardağı kullanıyorum biberon hiç vermedim onu da yere paralel tutuyorum dikmeden yani kolay gelmiyor öylelikle baya kuvvetle çekmesi gerekiyor başta zorlandı ama şimdi alıştı bi kere veriliyor zaten yarım gün okuldayım çünkü
Ysmnylcn Süt saklamak için özel poşetler var onlara koyuyorsun dondurucuya ben ilk kızımda işe başladığımda gün içinde emzirmeye gelemezdim hep biriktirdiğim sütleri içirdik meme reddi olmadı Allah’a şükür Benide emdi biberonlada içti tabi her çocuk bir değil inşallah sizdede olmaz 🤲Şimdi oğlum 3 aylık 5 aylık olunca bende başlayacağım işe şimdiden sağıp saklamaya başladım
Deletedmom266 yarin ise baaliyorum.digumdan beri sut stogu yaptim.aventin biberonuyla verecek kayinvalidem.bikac kezde ben verdim.biberona alissin diye
NazlnrTan Deletedmom266 yarın ben de işe başlıyorum ve bebeğim tam 4 ayı dolduruyor yarın. Tüm gün ağlamaktan helak oldum. 😩 ben de sür sağma makinemi okula götüreceğim revir dolabına koyup termal çantada getireceğim eve. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🙏🙏
duaelvin [bilinmeyen] teşekkür ederim bilgi için en korktuğum şey meme reddi olması biberonla verince bakalım nasıl olacak
Ysmnylcn NazlnrTan ay Allah yardımcınız olsun yardımcımız olsun tüm annelere yavrulara ağlamayın sütünüz kesilir Allah göstermesin 🤭ilk başta zor gelecek ama alışacaksınız inşallah