Kızlar ikinci doğum daha mı kolay oluyor cok merak ediyorum birincide öldüm öldüm dirildim resmen sancılardan suni bile takmadılar Acılmam iyi die
En son dayanamayıp sezaryan istedm ama doktor hayır sabredeceksn dedi gene cok korkuyorum ikinci doğum nasıl olacak die tecrübeli annelrden fikir istiyorum