Ben şuan bir avm de tam zamanlı çalışıyorum asgari alıyorum 200 bin tl borcum var eşiminde öyle o da çalışıyor ama o kendi borcunu bile ödeyemiyor ev kirasını veriyor faturaları ödüyor ve ev kirası 5 bin faturalar taş çatlasın 3 bin ben ise aylık 4 bin bir bankaya ödüyorum 4250 bir banka maaş haczi koydu ve bu aydan itibarende diğer banka 4250 haciz koyacak toplam 11.500 aylık bankaya ödemem olacak benim cebime kalan 5500 tl ben kendi ihtiyaçlarımı karşılayamıyorum bile bebeğimin masraflarını gideriyorum yemek kartım var onla eve alışveriş yapıyorum dönemiyorum kısacası ek iş yapmak istiyorum ne yapabilirim ne önerirsiniz