momyboy ben size anlatayım kızım 20 aylık ve baya bi oldu bırakalı çünkü artık bebeğimde alışkanlık haline gelmişti geceleri 13 14 kere kalkıyordu ve artık geceleri bırakma kararı aldım gece uyandığında meme vermedim şu verdim yine beni istedi ama ben vermedim ağlamasına rağmen eşim destek oldu bu gece bırakma olayında her beni istediğinde götürdü salıncağında salladı ve uyuttu , her uyandığında yaptı bunu bana yardım etmesi gerekiyordu 1 hafta da filan kalkmaları azaldı sonra alıştı vermeye vermeye şu içip uyuyor o şekilde oldu . Yani diyeceğim eşinizden destek lazım yoksa çok zor meme diye yakışır yani yakana mecbur eşin biraz yardımcı olcak