Aselzeynep61 Merhaba sprial taktıran arkadaşlar varmı devlette ücret alınıyormu ağrılı bir işlemmi 2 yaş ve 3 aylık bebeğim var taktırdığım gün tek başıma bakabilirmiyim onlara birde adetli olmak şartmı
slcnakarr Aselzeynep61 devlette ücret alınmıyor ağrılı bir işlem ama anlık ilk 1. 2 saat ağrıdı benimki geçti sonra kızım 1 yaşındaydı taktırdığım da valla ağır kaldırmamak gerekiyor taktıktan sonra çok dikkat etmek gerekiyor adetli olmanız gerekiyor ama biraz daha azaldığında gidiyorsunuz
ahlelele_ahlelas Aselzeynep61 ben adetli değildim dr um taktığında. Ağrı anlık bir ağrı oluyor. Çocuk bakmanızı engelleyecek bir şey değil. Hafif lekelenmeniz oluyor o kadar
Beybisii_ Her hastanenin prosedürü farklı kimisi adetin 3.gunu takıyor kimisi adetli değilken gebelik testine bakıyor öyle takıyor ücretsiz devlette çok aşırı bir ağrı olmuyor bakabilirsin canım bence cocuklara
Aselzeynep61 Beybisii_ ağır kaldırmamak mı gerekiyor 2 yaş bebeğim hep kucağımda kardeşini kıskandığı için onu aldığım için mecbur onuda alıyorum @slcnakarr