Kızlar bebeğim bu ay sonu bir yaşına girecek ama ne gelen var ne giden hala regl olmadım ve lekelenme bile yok. İlk doğumumda sezaryendi ve bebeğim 6,5 aylıkken düzenli regl olmaya başlamıştım. Korunuyoruz hamile değilimdir testte yaptım korkumdan. Ama bir yıl geçti bu doğumumda hala olmadım benim gibi olan var mı sormak istedim kızlar bu durum beni bunalttı😣 fena şişkinlik var bende😕