ymrrrr 5,5 aylıkken uyku eğitimi verdim. Şimdi 3,5 yaşında hala misler gibi uyuyor.
Yanlız bırakmadan, çatlarcasına ağlamadan, insan gibi eğitim veren birinden aldım. Çok ta memnunum.
Uyku öğrenilen bişi ve siz de bebeğinize öğretmeniz gerekiyor. Yoksa kendini bilene kadar uyumakta çok zorluk çeker.