Umutoglum az da olsa ağrısını hafifletiyor ama tamamen kesmiyor tetagil de azı dişleri büyük olduğu ve 2 köklü olduğu için çok zorluyor bebekleri büyük diş çıkıyor maalesef biraz sabretmek gerekiyor benim bebeğimde 2 azı diş 1 ön diş birden çıkarttı son dönemde üçü birden şişmişti 2 çıktı 1 azı kaldı oda şişip morarmış elletmiyor asla çok acıtıyor yemekleri bile diğer tarafında çiğniyor tetagil çok sancısı olduğunda biraz iyi geliyor ama tamamen kesmiyor malesef 😢