esin43 Neredeyse 20 gündür oğlumun hırıltısı var buhar burun spreyi yapıyorum geçmek bilmiyor serum fizyoloji gördüm işe yarıyor mu bilenler beni bilgilendirin lütfen ne yapmalıyım vicdan azabı çekiyorum hiç rahat nefes alamıyor oğlum 😔😔
Dolores esin43 bronşit olmuş olabilir mi? 1 aydır aynı şekildeydik ne yapsak geçmedi. Bugün eşim doktora götürdü oğlumu ve teşhis bronşit maalesef. Oğlum son günlerde öksürükten uyuyamıyordu
asam esin43 burnunu cok iyi temizlemen gerekir canim serum fizyolojikle yikama yap buhar ver 4 saate bir yine serum fizyolojik koy icine uyurken oda nemlendiri calistiraikirsin ama solunumunu takip et mutlaka
esin43 Dolores dün kontrole götürdüm bana yatağının biraz dik olup öyle yatması gerektiğini söyledi zamanla geçecektir dedi bizde öksürük ara ara oluyor çok sık değil ama yani içim hiç rahat değil aşırı derecede hırıltı sesi özellikle geceleri bronşit olsaydı söylerdi sanırım
Husnur esin43 tabi canım ben ilk doğduğundan beri hep kullandım burnundaki toza bile iyi gelir mutlaka kullanın elektrikli süpürgesine takılan burun aspiratörlerini öneririm çok iyi temizliyor direk geçiyor
Maviorkide Baby vac edinin onunla burnunu çekin biz beby vac sayesinde 12 günde atlattık hiçbir ilaç kullanmadan
asam esin43 geniz akintisi oldugu icin hirilti dvam ediyor canim burnu temiz sanabilirsin ama icine akiyor