Emiraras-smom ilk hamileliğimde 13 haftalıkken kalbi durmuştu. Sonra kızım oldu şu an tekrar hamileyim. Doktorum hamileliği öğrenince şu an senin sütünün ona da faydası yok, emzirme de rahim kaslarını çalıştırarak düşüğe sebep olabilir dedi kestim. Ha kızım 20 aylıktı benim için sorun olmadı
Ama ben internette bazı doktorların devam etmeye izin verdiğini de görüyorum ama benimki vermedi. Şahsi bi şey mi yoksa genelde mi öyle diyo bilmiyorum. En iyisi doktorunuza danışmak