AsyaUlku yok ama siz dengeyi koruyun.ben mama verdiğim için o aylarda azıcık su da veriyordum.o yüzden çökme vs olmadı hiç.aslında idrarı sarı koyuysa da anlarsınız susuzluğunu.bol bol emzirin.iki üç çay kaşığı su verin diycem de linç yemiyim neyse.kosacası dengede tutun düzelşyor zaten