Arkadaşlar 23 günlük bebeğim var bir göğsümden ortalama 50 cc süt sağıyordum ama şu an bi sızı var özellikle sağ tarafımda göğsümün.. sıcak duş aldım masaj yaptım sağdım lahana koydum sızı hafiflese de hala var ağrı.. ayrıca sütüm azaldı o göğüste.. mastit belirtisi öyle düğüm düğüm sertlikler yok.. neler tavsiye edersiniz?