Badem4242 Metehanduygu44 Bizimde başlarda öyleydi çok güzel üzüldüm bu böyle mi gidecek diyordum ama 9 aya doğru düzeldi çok şükür şu an 1 yaşında . Yiyor ek gıdayı öğürmüyor . Mama olarak hala aptamil Ar kullanıyoruz ama değiştirince kusuyor
bebek2anne1 Adatvs merhaba şuan aynı durumdayım reflü ameliyatını nerede oldunuz acaba devlet özel? yediği herşeyi çıkarıyor