yeni kesen bir anne olarak tavsiyem buz kompres yapmanız ve göğüsleri tülbentle ya da sıkı bir sütyenle sıkmanız.evet şişiyor ağrıyor 3 gün sonunda azaldı ağrılarım.duşta suyun altında ovarak masaj yapın bol bol,gelen sütü boşaltın.sağmayın yoksa sütünüz gelmeye devam eder.emmeyi keserken ayrı kaldım 3 gün babaannesiyle uyudu evet biraz travmatik ama aynı evdeyken yapamazdık şükürler olsun atlattık.kavuştuğumuz gece 45 dk ağlayarak mızıldanarak uyudu omzumda koynumda.şimdi sırtını kaşıyorum sıvazlıyorum öyle uyuyor.merak etmeyin geçecek💐