Arkadaşlar merhaba kızım bu ay sonu 1.5 yaşında olucak in şəə Allah. Son bir kaç güne kadar (her ne kadar geceleri sık sık uyansada) uykuya geçişinde bi sıkıntı yoktu. Öğlen 1 de akşam 9 da uyuyordu. 5,6 gündür ne öğle ne akşam uyutamıyorum. Sürekli kalkıp gitmeye çalışıyor, bırakmayınca ağlıyor ben de deliriyorum tabi. Ne zaman düzelir? Ne yapmalıyım? ( Emerek uyur)