Babybeste Kızlar selam, 4. Ay atağımızın 1. Günündeyiz henüz meme reddi yaşamadım bugün. En çok korktuğum şey o. Başka ne gibi şeyler oldu? Herkes meme reddi yaşadı mı bu dönemde lütfen ben yaşamadım demenize ihtiyacım var.. :))
aramzamzam Babybeste huysuzluk oldu gece uyurdu uyanmalar başladı ataktan sanıyorum kucak istiyo sürekli
Guel_ Babybeste bende memw reddi yasamadim ama acayip uyku düzeni bozuldu aglayarak uykuya daliyo resmen direniyo saatlerce ayakta salliOrum 30 dk dan fszls uyutamiyorum hep mizmiz 7/24 basinda durucan ilgilenicen 4 ay cok kötü
[silindi] Babybeste Ben meme biberon reddi yaşayıp uyutamiyorum iyice psikolojim bozuldu uykuda besliyorum sonra farkına varıyor uyanıyor içmiyor. Hiç iyi değilim 5 gündür boyleyiz
Superisi [silindi] bizde böyleyiz içmiyor mamayı uykuda veriyorum oda uyanıyo diliyle itiyor bu sefer tekrar uyutmaye çalışıyorum çok zor gerçkten. Bebeğeniz kaç günlük biz 3 ay 17 günlük olduk
Tesekkur Meme reddi hic yasamadim ama uyku problemi oldu zor uykuya geviyodu ve hep kucaktaydi ama gecip gidiyo simdi elimde kahve onun kendi kendine oynamasini izliym 😊
[silindi] Superisi evet aynı 3 ay 23 günlük bizimki de. Ne zaman geçer bu durum kafayı yicem. Bebeğime sinirleniyorum kızıyorum artık elimde olmadan ben de aç kalıyorum bacaklarım ağrıyor taşımaktan. Yorgunum.
Tesekkur Superisi suan bebegim 7 aylik ve o 4. Ay atagindan beri cok sakinlesti bidaha gormedim o huysuzlanmayi buna dis cikarma donemide dahil
Superisi [silindi] aynı inan 2 gün önce 12 saat aç kaldı aç kaldıkça ağladı huysuzlaştı artık. attım eşimin kucagına ben bakamıyorum sen bak dedim inan mama içse huysuzluğu baş göz üstüne
Koza [silindi] 4. Ay atağı 4e girince olmuyor mu ya benim kafam çok karıştı. Oğlum şimdi 3 ay 23 günlük bizde mi ataktayiz. Ay kafam çok karışiyor bu atağa. Erken doğum ama bizimkisi
[silindi] Superisi Aynen öyle az önce uyuttum sabah 5 ten beridir uyanık dışarı çıkardım arabayla gezdirdim mama verdim uyandı hemen sonra 3 saat boyunca uyutmaya çalıştım 15 saatte 90ml anca içti birazdan sütümü isitip vereceğim ama hiç vermek istemiyorum bir yandan. Uyanacak bir daha uyumayacak diye. Vermek zorundayım. Aç olmasına dayanamıyorum.
Babybeste duruliyasmom benimkide derdi olmadığı sürece ağlamayan bir bebek. O yüzden huyu suyu değişir diye çok korkuyorum. Ferahlattın beni sağolasın😘
Melek_43 Babybeste 1 2 kere yaşadım meme reddi ama bırakmasına müsade etmedim biberonda veriyordum arada mama kestim hemen devamli emzirdim
Mom022 Babybeste biz az hasarlı atlatmıştık 😄 ne kadar az kafaya takarsan o kadar sakin gider. Bizde de 2 hafta kadar sürmüştü. Ben de ayakta zıplata zıplata ama asla ağlatmadan ya da çoğunlukla yatırarak emzirmistim.