Sanki biri yaşadıklarımı anlatmış gibi… gerçekten bu nedir böyle ya, ben de bi çözüm yok ama yaşanılanlar aynı hatta biraz önce dışarı çıkmak için arabaya bindirdim mızır mızır olduğu için bir sinirle geri eve çıktım, şimdi de sinirimden, bunalmışlığımdan, kızdığım için kendime kızmam yüzünden ağlayarak yazıyorum, her şey için çok şükür ama insan bi yerde tükenmiş hissediyor