Merhaba kızlar oğlum 1 yaşında günlerdir hafif ateşi (38 e çıkmayan) vardı doktora götürdüm grip dedi ilaçlar verdi kullanıyorduk bugün bir anda ateşi yükseldi uyuyunca evde üç tane ateşölçer var biri alından biri kulaktan biri koltukaltından ölçtüğümüz ama hepsi farklı sonuç veriyor kulaktan 38 i gösteriyor koltukaltı 36.5 alından 36.8 kolları bacakları soğuk buz gibi ayakları elleri sıcak anlamadım ben aşırı gerginim birde yattığı bölge 38.5 geçiyor kulaktan ölçünce normalde iki kulağı eşit olmalıdır aşırı fark olmamalıdır diye düşünüyorum yoksa ateşölçerlerim mi bozuk