Bebeğim 15 aylık eskiden adına bakıyordu şimdi bakmıyor bazen bakıyor mama baba dede ver gel gibi şeyleri söylüyor yemeğini kaşıkla kendi yiyor oyun oynuyor çok güleç ama adına bakmıyor deliricez anlamadık öpücük atıyor bay bay alkış da yapıyor şarkı duysa oynuyor bize normal gibi geliyor ama adına bakmaması bizi korkutuyor