Ozooo nurcanyvz nurcanyvz robotun kurulumunuxu nasıl yaptınız acaba şarj yerine takınca mı diyor şarj mı dolmuyor
nurcanyvz Ozooo sarj istasyonuna dönüyor ve sarj bekleniyor diyor sadece normalde şarj oluyor diyordu bu 3.gun alalı