Beybisii_ benimde doğumdan sonra kitlenir şekilde ağrılarım oldu kalçamdan bacağıma vuruyordu belimde kitliyordu ortopediye gittim röntgen çekti bitek sorun yok doğum sonrası normal dedi gönderdi o kitlenir tarzda ki ağrılarım geçti ama bel ağrım devam ediyor, böyle kışın özellikle dizden aşağı dizimde dahil böyle sızılı bir ağrı oluyor ayak bileklerimde özellikle güçsüzlük oluyor devamlı ağrıyor bacağım fizik doktoruna gittim genel olarak ağrılarımdan bahsettim fibromiyalji dedi ilaç verdi bacaklarım dışında diğer ağrılarım hafifledi