sekerbebek30 Az önce emzirmeden sonra sagım yaptım. Tam 20 dk emzirdim gögsüm sisti baya, sonrasında sağdım 80-90cc cıktı. Emdiği ne kadardır acaba, bebeğim 1.5 aylık. Kirli bez sayımız yeterli ama yinede bilemedim..
Ummu1- sekerbebek30 Yetiyodur. Merak etmeyin. Aç olsa uyumaz rahatsız olur. ilk başlarda süt dengesiz geliyor. Zamanla düzeliyor. Sağıp buzluğunuza atın.
Yonca29 sekerbebek30 kirli bez sayısı 2 3 ise gayet güzel doyuyordur maşallah kız biyerini kaşı söyleme sütünü
Minmini sekerbebek30 bez sayısı ve tartı alımı önemli. Bez sayısı iyi ve tartı alımı olması gerektiği gibi ise yetiyordur. Doktorunuz belirtir. Kontrolü bekleyemiyor meraklanıyorsanız 3 gün arayla sağlık ocağında tartı ölçümü yaptırabilirsiniz.
belismomsss24 Benim bebeğimde 49 günlük. Sütüm yettiğini 1 ay kontrolünde doktor kilosuna bakarak yeterli bulmuştu. Kaç kilo aldığına göre söylüyorlar