Kızlar çıldırmak üzereyim bebeğim hic böyle değildi. 7 ay 28 günlük Bir aydır meme bağımlısı oldu huysuz oldu. Gece saat başı kalkıyor iki saat uyusam şükrediyorum. Bazen yarim saatte bir kalkıyor. Memede uyuyor kucağımda sonra besige koyunca hemen ağlıyor 4 5 kere deniyorum tabi bi saat geçiyor. Uyudugunda da bi saat sonra kalkıyor. Başta diş diyordum ondan da ümidimi kestim diş miş yok hala bir aydır. Cok sıkıldım bambaşka insana dönmüştüm artik sesimi yükseltmeye başladım sonra da üzülüyorum kızdığım icin ama tahammülüm kalmadı artık. 7 8 aylık olanlar ya da o zamanlari hatirlayanlar nolur akil fikir verin geciyor mu bu süreç gececek mi bu mu oldu çocuğum boyle mi kalacak 😢