Mikisss Merhaba anneler.3.gebeliyim 2 cocugumada sutum 10 gün falan oldu bitdi.ama bu bebeğimi emzirmek istiyorum.sut artırıcı ilaci doğumdan (sezeryan) bi kaç gün önce kullanmak olurmu acaba?sut cabuk gelsin.azeriyim insallah dogur yazdim.
Hayymoomm Mikisss ah güzel annem süt olayının tamamen nasip işi olduğunu düşünüyorum kızım memeden asla emmiyordu 6 ay ful sağarak emzirdim promalt içecek mi içmedim solgar vitamin mi almadım bestlak damla mı kullanmadım olmayınca bence gerçekten olmuyor şimdiden düzenli bol su içmeniz yeterli olacaktır size
Tazeanne68100 Mikisss ben bestlak in faydasını gördüm bide duzenli sagim ne zaman azalsa hep duzenli sagim ve bestlak kullandm arttı bide çiğ badem tükettim
eminenurkalkan Mikisss Dilruba demirgezer süt arttırıcı çay ve e bebekte promalt içecek bu ikisi cidden çok iyi süt yapıyor
sekerbebeginannesi Mikisss doğumdan önce tavsiye edilmez çünkü sütunuz belki de çok gelecek bu sefer mastit olursunuz. Benim de sütüm gelmemişti, doktorum daha doğum olduğu gün bestlak baslatti çok şükür sonra geldi
Mikisss Hayymoomm sezeryan sonrası canim çok acıyor diye bebeğimi emiziremiyorum.kucagima zorla alıyorum bu yüzden hemşireler mama ile besliyor.bebeklerimde biberona alişdigi için mememi redd ediyorlar.o yüzden sutum olucaksada olmuyor artık.bebeklerimi emzirmedigim üçün çok uzuluyorum bu bebeğimi emzirmek istiyorum.32 haftaligim suyunda fazla doktor suyu fazla içme diyor.ne yapayim bilmiyorum valla🥺
medineeee55 Bende sezeryan ile doğum yaptım bestlak süt damlasını kullandım ama doğumdan hemen sonra doğumdan önce kullanan hiç duymadım ayrıca ben hastaneye rezene papatya ve kayısı çayı götürdüm günde 2 defa onları içtim
Hayymoomm Mikisss benimde kızım yoğun bakımda kalmıştı 3 gün orda alışmıştı biberona meme almıyordu bende çok üzüldüm ama mamayla da iyi kötü büyüdü onun da nasibi 6 ay süt içmekmiş şimdi çevremde görüyorım 1 yaşında kesmeye çalışıyor sütten ah içimde ne seller kopuyor ama işte nasip bacım olmayınca inanki olmuyor
zeynepyildiz Tazeanne68100 Emzirirken sağım olur mu bebeğim tutuyor memeyi ama 2 dk emiyor ağlamaya başlıyor silikon uçla 1 saatte anca emiyor ağlaya ağlaya o da erken doğdu 2 ay küvezde kaldı orda biberona mi alıştı acaba biberonla verince hemen susuyor sağım yapmaya başladım ama 30 40 anca çıkıyor iki göğüsten
Tazeanne68100 zeynepyildiz bnmde 5 gün kuvezde kaldı 1 ay erken doğdu bende silikon uc ile emzirdim 5 aylıkken bıraktı sağım olur Emzirme destekli serum kablosu gibi şeyler var emzirin 1 saat sonra sağım yapın atın dolaba emzirmeden önce ısıtın o kabloyu silikon uca koyun kenarına hem sizi emsin hem sutunuzh içsin doysun düzenli yapın ama sağımi 10 15 dakika bile sagsaniz çok faydası olur ben o şekilde arttırdım tek gogusle bide diğer gogusum mastit oldu 2 defa sütüm kesildi o gogusum bu şekilde arttı
zeynepyildiz Tazeanne68100 çok teşekkür ederim bunu gördüm almayi düşünüyordum ben de sağıma da yeni başladım inşallah artar 3 saatte bir sağım yapmaya çalışıyorum daha mı kısa olmali süresi siz ne kadarda bir kac dk yapıyordunuz acaba
Mikisss Hayymoomm benimde arkadaşım bebegi 2 yaşında kesmek istiyor sutden ama bebeği ağlıyor vermeyince.mende 10 gün bile vermedim hic birine.simdi hastalaninca ben anne sudu vermedim diye çabuk hastalanir diye kendimi yeyib bitiriyorum
Tazeanne68100 zeynepyildiz sut gelse de gelmesede sagiyordum amaç memeyi uyarmak bebek ac sinyali vermek emzirip 1 saat sonra sagiyordum 20 30 ml anca çıkardı sonra düzenli sagmla 90 ml e çıktı her azaldığında öyle yaptm ama bide bestlak kullanın
Mikisss sekerbebeginannesi yorumunuz için teşekkürlerer.dogru soyluyorsuz mastit ola bilir.en iyisi doğumdan sonranı beklemek.
medineeee55 sekerbebeginannesi bebe merysss1 bende öyleyim bugün oturdum ağladum uykuya zor dalıyor uykudan sanki canı acıyormuş gibi ağlayarak kalkıyor bu da bi süreç sanırım ama ne zaman geçer bilmiyorum