madonnaa Bebeklerin çamaşırlarını kaç yaşına kadar sizinkilerden ayrı ve kaç yaşına kadar bebek deterjanı ile yıkadınız?
Seryy_ madonnaa 23 aylık hala ayrı yıkıyorum uzun bir süre daha ayrı yıkarım. Uni baby yada omo kullanıyorum.
Buket57 madonnaa benim kızım 19 aylık uni baby kullanıyorum,şimdiye kadar onunkileri hep ayrı yıkadım ve bu şekilde devam edicem bizimkiler yumuşatıcı ile yıkanıyor o yüzden uzuuun bir süre ayrı ayrı yıkarım zaten onunkiler 1 makine dolduruyor 😀
Mnli madonnaa 5 yaşında hala ayrı ve bebek deterjanı ile yıkıyorum ayrıca 5 yaşındaki dışarda çok oynadığı için be genelde kum çamur vs bulandığı için küçük olanla aynı deterjan kullandığım halde ikisininkini ayırıyorum
Noname21 madonnaa ben hiç bebek deterjanı ile yılamadım ama hep ekstra durularım sıfır deterjanı kokusu olana kadar
pantenkelebek Sademmm yedirmiyor ya kıyafet ya hani ne olacak alerji yapmış olsa kullanmazdı o da abartmayın bence vicdan falan diyerek
Ardenaden Sademmm 4 yaanda hala ayri yikarm kimiznkini hatta kizminkiyle kardesininkini yeni yeni beraber yıkıyorum ama ne olacak durulama yapikdiktn snra bisey olsa annesi yikamazdi zaten abartmayine eskiden anamiz bizmkini nasil yikardi
Sademmm pantenkelebek deterjanlar sadece alerji yapmıyor ki özellikle yumuşatıcılar, içeriklerini bir Araştırmanızı tavsiye ederim.