dalpsmom Laboratuvar okudum, 4 yıldırda laborant olarak çalışıyordum bi şehir hastanesinde bi kaç ay oldu istifa edeli ☺️ Aynı zamanda moleküler biyoloji öğrencisiydim dondurdum ☺️ sohbet postumuz olsun, okuduğumuz bölümlerde çalışabildik mi?
Tunaveannesi16 dalpsmom Nöroloji teknikerliği okudum asıl adı uzun ama yazmaya üşendim her neyse 5 yıl boyunca kadın doğum, kardiyoloji v.s doktorlarının yanında çalıştım. Şimdi çalışmıyorum bebeğime bakıyorum 🙂
gecekusu_- dalpsmom çocuk gelişim okudum ama anayım 😂 evde bebemle oyun oynayan bir çocuk gelişimciyim 🙂
klnkaysnr Tunaveannesi16 meslektaşımı bulunca altın bulmuş gibi sevindim :) 7 yıldır mesleğe devam. Doğumdan sonra geri döndüm bende :)
ogretmenanne2024 dalpsmom hem Türkçe öğretmenliği hem de çocuk gelişimi ön lisans okudum elde var sıfır şimdilik bebeme bakıyorum ,🤭
tugcemomm @dalpsmom Fen bilimleri öğretmenliği okudum ek olarak dışardan iş sağlığı ve güvenliği okudum. Öğretmenlik 4 sene yaptım şu an Bebek bakıyorum evde 😂
denizprenses1912 Nltka Ben de Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeniyim ama sizin mesleğinize çok özendim şuan 🥺 ne güzel,sürekli kitaplarla iç içesiniz..
ozr42 dalpsmom siyaset bilimi ve kamu yönetimi okudum ev hanımı olduk 😂 şey diyolar diplomalı ev hanımı 😂😂
PamukPrensesannesii dalpsmom Aşçılık okudum kasiyerlik yaptım ne alaka bende bilmem 😅 Şimdi de çocuk gelişimi okuyorum bitince inşallah aynı alan üzerinden devam etmek isterim
lAmMelodi Sogukbaklava Askeri bilmemde doktor zor olur bütün gün hastanede olurlar.Uygulamadan haberleri yoktur😂😂🤣🤣
[silindi] Bilgisayar programcılığı. Modellik, saha satış ve satış temsilciliği yaptım. Şu an evdeyim ☺ Bankacılık ve sigortacılık okuyordum. Yarım kaldı. Hamilelik, doğum derken.
Sogukbaklava PamukPrensesannesii kız normalde 2 3 tane tıp bitiren yarıda bırakan yada 21 yasında uzman olan bile vardı. Sen yenisin sanırım
hunilimomy dalpsmom hemşirelik okudum ataması az diye paramedic okudum 10 yıl özel sektörde çalıştım şuan bebisten dolayı ev hanımı modu seneye inşallah mesleğe devam