Mnbj123 arkadaşım boşanma sürecinde. Geçen sene kasım ayında mahkeme açmıştı, haftaya son mahkemesi görülecek. Yani hemen bitmesini beklemeyin maalesef uzattıkça uzatıyorlar. Altın meselesine gelince karşı taraf altınları zorla aldıysa bilirkişi atanıyor ve altınlar kadına geri veriliyor. Yani geçen hafta arkadaşımın mahkemesi görüldü, erkeğin altınları zorla aldığına dair mesajları vardı onlar incelendi. Düğündeki takıların takıldığı fotoğraflar incelendi ve bilirkişi kendi ne uygun gördüyse o verilecek yani fotoğraflarda olduğu kadar. Ayrıca arkadaşımın şahit tuttuğu kişiyede sorulmuştu düğünde kaç bilezik takılmıştı ne kadar altını vardı vs diye