Alyaaaberen Merhaba güzel anneler doğum yapalı 9gün oldu 9 günlük bebeğin uyurken hızlı nefes alıp veriyor ve hırıltılı sekılde ses ckartıyor normalmi acaba endişeleniyorum
Gozde20 Alyaaaberen götürsen doktora bişey kaybetmezsin canım herkesin çocuğu bir değil ki en iyi doktor bilir, biri sana burda götürme bişeyi yoktur normal dese için rahat etcek mi boşver götür doktora için rahat etsin
menis_21 Alyaaaberen Bizim ki de öyle idi normal sonra düzeliyor merak etme hem uyurken hem uyanıkken bebeklerin hizli alip veriyordu çıkardığı değişik sesler ile ilgili başka postta yazdım profilim den bakabilirsin