caylavyu merve1309 Alerji olabilir birşey ısırmışta olabilir bebeğiniz henüz çok küçük doktora götürün bence.
askbebegimmbenim merve1309 egzama gibi. Canım oğlumun göğüs üstünde 1 tane o yuvarlak gibi çıktı doktora götürdüm egzama dedi.
merve1309 Birden oldu hiç anlamadım rastgele değiştirirken fark ettim bugün 4.ay aşısı olduk ondan olabilir mi ki farklı bişey yesimmi diyende düşünüyorum ama
merve1309 Acile gittik aşı kaynaklı olabileceğini söylediler ama. Hiç için rahat değil bacaklarinda da oluşmaya başladı çünkü. Fenistil jel ve deloday şurup verio yolladilar
merve1309 Aklimideliricem inşallah çok sağolun sabah kendi doktorumuza gidicez bakalım sabahi edelim de🙏