neslsh nediilay biz okan yılmaza yeni başladık ve ilk muayenede memnun kaldık tabi doktor biraz kişisel herkes memnun kalmayabilir
betulltugcee nediilay biz Beylikdüzü Medicana Okan Yılmaz a gidiyoruz 4-5 sefer gitmişliğimiz var gayet ilgili bir doktor şimdilik memnunuz