tugbamiraym Kızlar selam doğum sonrası beynime pıhtı attı ölümden döndüm yoğun bakımda vs kaldım size doğumdan sonra kan sulandırıcı vuruldu mu? Bu bir ihmal mi? Doğum sonrası pıhtı atması normal bir durum mu ?
Aryamlinamom tugbamiraym çok çok geçmiş olsun simdi nasılsıniz? ben sezeryan ile doğum yaptım yüksek tansiyon ile bana kan sulandırıcı iğne vuruldu ve eve de 10 günlük iğne vermişti doktorum
sencokbiliyon tugbamiraym Sezaryen oldum, kan sulandırıcı filan yapılmadı bana. Çevremde de kimseden duymadım bunu.
Zeynonunmomu tugbamiraym 10 tane verdi doktorum kendim kendime koldan veya göbekten yap dedi ben kolumdan yaptım doğum sonrası yani birde beyne pıhtı atan birini duymuştum tanıdık biri yani doüum yapalı baya olmuş şimdi en ufacık şeyde aşırı baş ağrısı yaşıyormuş bilemem herkeste aynı mı etki eder Geçmiş olsun çok Allah acil şifalar versin🙏🏼🌷
tugbamiraym Aryamlinamom Şimdi daha iyiyim çok şükür ama ölümden döndüm son 1 ayımı hatırlamıyorum desem yeridir :(
anonimcanimm Aryamlinamom bende tansiyon yüksekliğinden sezeryan oldum 10 tane kan sulandırıcı verdiler günde 1 kere vuruluyordum bende
Mommyhann tugbamiraym yüksek tansiyondan dolayı sezeryan oldum evede kan sulandırıcı iğne yazmıştı doktorum 10 gün boyunca vuruldum
Aklimideliricem İlk sezaryende vuruldum ikincide vurulmadım. Komplikasyonlar arasında var zaten sizi bulması çok kötü çok geçmiş olsun ama ihmal olduğunu çok da düşünemedim
peri001 tugbamiraym 10 gün boyunca kan sulandırıcı iğne verdiler eşim yaptı ve giydirdikleri varis çoraplarınıda iğne bitene kadar çıkarmadım
ikizlibebekli tugbamiraym gebelik başlangıcında kan sulandırıcı kullandım ta ki doğumdan sonra 40. Güne kadar ( geçmişte yaşadığım düşüklerimin sebebi kan pıhtılaşmasına yatkın olduğum için bu da genetik testimde çıkmıştı)
Migrenimtutuyovalla tugbamiraym İlk doğumumda kullanmadım ama ikinci doğumumda hastanede de yapıyorlardı eve de verdiler sabah akşam kullandım
arya13 tugbamiraym bende yüksek tansiyondan sezaryen oldum doğum sonrası ilaç kullandım iğne değil ama 1 ay o ilacı içiceksen normale dönünce bıraktırdı doktor bebeğim 6 aylık hala ayda bi takibim olur tansiyondan dolayı.. çok geçmiş olsun
gencmom_ tugbamiraym benim pıhtı değilde kanama olup kireçlenmiş Beynimde sorun var Bayılmadığın sürece sorun yok dedi iğne de kullanmadım
imaddesi tugbamiraym her ameliyat sonrası bu risk var. O yüzden yürümek hareket etmek de çok önemli. Doğum sonrası doktorum bana yazdı 10 gün boyunca iğne olarak vuruldum. Çok geçmiş olsun bu arada.
nzn1989 tugbamiraym çok geçmiş olmuş hiç doğumda böyle bir şey demediler bana pıhta attığını nasıl fark ettiniz
domatesguzeli tugbamiraym bana vuruldu hemşireye sormuştum günde iki kez geliyodu biri ağrı kesici biri kan sulandırıcı dedi hatta uzun sıkı çorap aldırmışlardı eczaneden doğumdan önce onu giydirdiler doğumdan sonrada çıkarttırmadılar taburcu olacağım güne kadar ayağımdaydı pıhtı vs olur diye giydiriyorlarmış öyle demişlerdi
mandalinaaski 2015 ve 2023 iki sezeryan doğum yaptım kan sulandırıcı vs kullanmadım. İki ay evvel gelinimizz doğum yaptı ona kan sulandırıcı verdiler neden bilmiyorum