Selam kızlar,
Doğumdan 15 gün sonra beyinime pıhtı attı ve ölümden döndüm yoğun bakımda vs kaldım kolay şeyler yaşamadım, 2 hafta önce hastaneden çıktım ve maalesef ki sütüm gelmiyor kızım mama ile besleniyor bunada üzülüyorum anne sütü içmesi gerekirken mama ile beslenmesi beni üzüyor sütüm geri gelir mi ne yapabilirim bilgisi olan var mı ???
Bestlak kullanıyorum sıvı şeyler tüketiyorum ama işe yaramıyor, sağım yapıyorum 1 saatte sağmaya çalışsam 10-20 gram falan çıkıyor daha da gelmiyor :(((