derin0_ defnes32 boyama yapıyoruz, harfleri öğretmeye çalışıyorum kı kendısı ıstıyor sayıları konuşuyoruz veya tablette egıtıcı oyunlar oynuyor bu sekılde şuanlık
alparslan38 defnes32 kardeşi uyuyunca biraz çizgi film izliyor o arada ben işlerimi hallediyorum kardeşi uyanınca beraber oyun oynuyoruz parka çıkıyoruz tramboline gidiyoruz sonra boyama vs yapiyoruz akşam yatmadan önce de biraz TV izliyor ve uyuyoruz
Dolores defnes32 haftaiçi kreşe gidiyor, haftasonu oyun oynuyoruz, resim yapıyoruz, kek yapıyoruz, ev işleri yapıyoruz beraber, evin içinde kovalamaca , saklambaç, ne arasan var bizde
niluna defnes32 kreşe başladı kızım eve gelince yarım saat atıştırmalıkla çizgi film açıyorum ondan sonra beraber yemek hazırlığı oyun hamuru kitap okuma boyama yapma vb. akşam gezmesi ve kapanış yapıyoruz
Miran26- defnes32 benimki kalkar kalkmaz hemen heryeri karıştırıyor döküyor dağıtıyor inanılmaz bi şekilde ama.mutfak eşyaları oyuncakları tencereleri m artık kaldırıyorum bi zamandan sonra olmuyor kahvaltısı veriyorum sonra çizgi film açıp önüne atıştırmalık koyuyorum o sırada işlerimi yapıyorum sonra işlerim bitince onla yakalama saklambaç oynuyorum resim boyamayı harfleri sayıları öğretmek için eğitici bi çok eşya ları aldık ama benim oğlum hep fırlatıyor anlatıyorum ama malesef sabırla bekliyorum ama saklambaç park akşam yürüyüşü eğlence kapalı parklar götürüyorum ve enerjisi aşırı çok kreşe gönderemiyorum imkanlardan dolayı benim evimin burda aylık20 bin bide yıllık 20 bin kırtasiye masrafı tabikide ben çocuğumla elimden geldiğince ilgileniyorum şartlar yapacak bilet yok