rana0234 kubraei2224 vallahi inanın artık hiç bir şey bilmiyorum inşallah akıl sagligimizi kaybetmeden geçer bu süreçler 🤲
kubraei2224 rana0234 geçer inşallah merak etmeyin çok zor biliyorum bazen gerçekten dayanamıyorum bende ama bir şekilde o gün bitiyor 3 aylık olduk bile herşey geçer inşallah ama eğer bu durum sizi çok rahatsız ediyorsa doktorunuza da danışın en azından içiniz rahat etsin naçizane tavsiyem 🙏🌸
Betizz Ayy bu mama konusundan cok cekmıs kaka dualarına cıkmıs biri olarak denemedgm mama kalmadı yurtdısıdnan bile mama getrttm hep kabızdı deneye yanıla bize aptamil prosyneo iyi geldi suan 17 aylıgız hala onunla devam edıyoruz
ikoliii Hiilyuss SMA optipro bana göre mamaların şahı. Fiyat kalite performansı. 7 aydır asla şaşmıyorum en başlarda Hipp aldım çocuğum kabız gaz vs oldu. Aptamil vs de şişiriyor. En güzeli SMA